Chiangmai: 23 juni (dag 14) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Karin Verhagen - WaarBenJij.nu Chiangmai: 23 juni (dag 14) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Karin Verhagen - WaarBenJij.nu

Chiangmai: 23 juni (dag 14)

Door: Karin Verhagen

Blijf op de hoogte en volg Karin

25 Juni 2018 | Thailand, Chiang Mai

Lekker wakker worden weer op mijn sprookjeskamer. Alhoewel er door een stuk design in de muur licht heen komt. Al heel vroeg. Te vroeg. 7 uur al. Kan wel even rekken maar toch maar ontbijten. Toast met fried eg en een stukje stokbrood met brie. Terug op mijn kamer viel me het ontruimingsplan op.

Ik heb kamer 405. Moest erg lachen toen ik zag dat mijn complete kamer bijna even groot is als de badkamer van de suites. En dat de lift 2x zo groot is als mijn badkamer. Minimalistisch is de trend toch?

Ik had plannen maar daar had ik geen zin in. En dat kan ook hè want daar is het vakantie voor. Ik stond net op het punt om de deur uit te gaan toen J appte voor de lunch. Afgesproken op het plein en lekkers halen bij de Starbucks.

Let op mijn naam in het Thais. Of misschien staat er wel 'heks'. Weet ik veel.

Daarna terug naar het hotel. Onderweg een frozen yoghurt nemen.

Het was weer tegen de 40 graden met stralende zon dus er zat maar 1 ding op.

Zwemmen, lezen en een Singapore Slang! Ik en het personeel dus lekker rustig. Overigens leek er in die cocktail slaapmiddel te zitten. Alhoewel die 40 graden ook sloom maakt. Als ik even buiten ben wen ik aan de temperatuur. Maar zodra je binnen komt op je kamer besef je hoe warm het is buiten en gaat de airco aan, kleren uit en koud douchen.

De oude stad weer in voor een pad Thai en een Chang (bier). De pad Thai was niet de lekkerste tot nu toe maar we zijn na een week weer vriendjes. (De trouwe lezers weten dat ik zondagnacht voedselvergiftiging had van Thais eten). De tropische regenbui tijdens het eten zorgde niet voor veel verkoeling. Na het eten nog een biertje bij België-Tunesië. Grappig om te zien hoe geladen die wedstrijden zijn als het jou geen verschil maakt wie er wint. Dat wij niet meedoen met de worldcup heb ik al een paar keer gehoord. Weg tip! Denken dat ik een Duitser ben? Zwaai maar met het handje naar de tip. Amsterdam roepen als ik zeg uit Nederland te komen. Je raadt het al - geen tip. Haha.

Terug naar het hotel. Merkte dat ik genoeg bier en cocktail gehad had. :-) Slaap lekker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Mijn ervaringen zijn vanaf mei 2019 alleen nog te lezen op: karinverhagen.blog. Ook daar kun je inschrijven voor nieuwe berichten.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 47740

Voorgaande reizen:

01 December 2018 - 26 December 2018

Vietnam

10 Juni 2018 - 27 Juni 2018

Noord-Thailand

19 Augustus 2017 - 26 Oktober 2017

Reis Thailand (Bangkok en Koh Samui)

10 September 2016 - 28 September 2016

India

02 Januari 2016 - 07 Januari 2016

Ierland

18 Februari 2015 - 26 Maart 2015

Rondreis Indonesie

26 Januari 2013 - 01 Maart 2014

Nepal - People4Change

Landen bezocht: